Hydrafacial

HydraFacial Nedir?

Yüz, boyun ve dekolte bölgesi başta olmak üzere nemini ve elastikiyetini yitirmiş, lekelenmiş, sivilcelenmiş, yapısı bozulmuş cilt dokusuna uygulanan temizleme, yenileme, nemlendirme ve antioksidan korunmanın yapıldığı kombine bir medikal bakım işlemidir.

HydraFacial tüm cilt yapısını ayırt etmeksizin cildinizin tüm ihtiyaçlarını karşılar.

Aşağıdaki tüm problemler için kullanılır ;

• İnce Çizgiler + Kırışıklıklar

• Elastikiyet ve Tonus Kaybı

• Siyah Noktalar + Yağlı, Akneli Ciltler

• Güneş Lekeleri

• Total Cilt Bakımı

• Cilt Tonu Düzensizlikleri + Cilt Canlandırma

• Genişlemiş, Tıkalı Gözenekler

Uygulama Aşamaları Nedir ?

1.Temizleme; bu aşamada cilt vakum sistemi ile derinlemesine temizlenir.

2.Hydrapeeling; vakum ve sıvı kullanılarak peeling işlemi normal prosedürde yapılır. Leke, akne izi ve mikrodermabrazyonu sağlanmaktadır.

3.Serum infüzyonu; ciltteki soruna göre sivilcelere, lekelere ya da siyah noktalar, genişlemiş gözenekler ve aşırı yağ bulunan T bölgesine yağı dengeleyici serum uygulaması yapılır.

4.Nemlendirme; özel spiral dizaynı sayesinde nemlendirici solüsyonlar, peptidler, antioksidanlar ve hyaluronik asit cilde uygulanır.

5.Led Terapi; ince kırışıklıklar ve kırmızı sivilceler için led ışık tedavisi yapılır. Kırmızı ışık elastin-kollajen lifleri uyararak yenilerini sentezletir ve cildi sıkılaştırır. Mavi ışık bakterileri yok edip temizler.

Bu Uygulamanın Klasik Cilt Bakımından Farkı Nedir ?

-Acısız ve ağrısızdır.

- Her mevsim ve her cilt tipine uygulanır.

-İşlem süresi kısadır. (Uygulama süresi 40 dk’dır.)

-Elle temizleme olmadığı için tahriş yoktur.

-Yan etkisi yoktur.

-Kalıcı sonuçlar gözlenir.

Bu uygulamanın önerilen seans aralıkları 2 haftada bir şeklinde 4 ile 6 seanslık kür halindedir. Sonucun korunması için ayda bir tek seans önerilmektedir.