Mezohair

Saç mezoterapi işlemi saç dökülmesinin durdurulması ve saçların daha güçlü bir şekilde çıkmasına yönelik yapılan bir tedavi yöntemidir. Saçın ihtiyacı olan vitamin, mineral ve proteinleri içeren özel mezoterapi enjekte edilir. Enjekte edilen ürünler ciltte yer alan kılcal damarlara etki ederek ulaşır. Etkisini de oldukça hızlı bir şekilde gösterir. Bu tedavi yöntemlerinde kıl köklerini besleyen vitamin ve mineraller kan dolaşımını arttırır ve saç dökülmesine neden olan hormonlara da etki eder. Saç mezoterapisinde kullanılan belli etkenler bulunur. B grubu vitaminleri, bitkisel bileşenler, demir, çinko, A grubu vitaminleri, minoksidil gibi daha birçok ürün kullanılır. Bu bileşenler doğru bir şekilde tedavi edildiği zaman istenilen başarılar da elde edilmiş olur. Genellikle 4-6 seans uygulaması yeterlidir. Ancak belli durumlar da bu seanslar da artabilir. Mezohair oldukça etkili bir tedavidir. Bu nedenle de çok tercih edilir.

Saç Mezoterapisinde Kullanılan Etkenler?

Saç mezoterapi işleminde birçok farklı maddeler kullanılmaktadır. Kullanılan her bir maddede farklı işlevlerle karşılaşıdır. Mezohair uygulaması saç kokteyl olarak bilinir. Bu tip kokteylerin içerisinde vitaminler mutlaka bulunur. Saçlar da uzun süreli nemlendirme özelliği ve bakımı sağlayan bir üründür. Oluşabilecek hasarları engellediği gibi tamamen ortadan kaldırır. Mezo hair sadece saç için değil aynı zaman da cilt tedavisinde de tercih edilir. Güneşten kaynaklı lekeler oluştuğu zaman kısa sürede engeller. Bu nedenle çok tercih edilmektedir. Bütün operasyonlar da olduğu saç mezoterapi işlemi sonrasında dikkat edilmesi gereken belli noktalar bulunur. Uygulama alanında morluk ve kızarıklıklar oluşabilir. Bu oluşan morluklar genellikle kısa sürelidir ve birkaç gün içerisinde etkisini yitirir. İşlem yapıldıktan sonra en az 1 hafta boyunca suya girilmemesi önerilir. Güneşten korunarak gerekli kremlerin kullanılmasında fayda var. Doktorun size vermiş olduğu programın dışına çıkmamak gerekir. Herhangi bir yan etkisi bulunmaz. Ancak belli zamanlar da kişiden kişiye farklılık gösterebiliyor. Bu nedenle işlem öncesinde doktorlar tarafından kişilere gerekli testler yapılır ve bu sonuçlar doğrultusunda gerekli tedaviye başlanır. Aksi bir durumda tedavi iptal edilir.

Saç Mezoterapisi Fiyatları <— hakkında bilgi için tıklayın