Zayıflama ve Mezoterapi

Zayıflamak isteyen kişiler için en çok kullanılan yöntemlerden bir tanesi de mezoterapi yöntemidir. Cildin orta tabakası kısmına uygulanan tedavi yöntemi olarak bilinir. Cildin orta kısmına incecik iğne uçları ile ilaç enjekte edilir. Mezoterapi yöntemi genellikle iğneler ile uygulansa da son dönemler de teknolojinin gelişmesiyle birlikte iğnesi olan mezoterapi uygulamaları da yapılmaktadır. Enjekte edilen ilaçlar metabolizmayı hızlandırır ve yağ yakım işlemini daha kolay bir hale getirir. Kan dolaşımını da hızlandıran bir etkiye sahiptir. Bu etkenlerden dolayı mezoterapi zayıflamaya yardımcı olarak selülit oluşumunu da engeller. Bu nedenle ilgili şikayetleriniz varsa mezoterapi bu anlamda çözüme kavuşturacaktır.

Mezoterapi Etkisi

Mezoterapi tedavisi sadece zayıflama yönünde değil, kırışıklık giderme, cilt de meydana gelen sorunları çözme, cilt sıkılaşması, selülitleri yok etme, saç dökülmesini giderme ve eklem rahatsızlıklarını giderme de kullanılır. Zayıflama ve mezoterapi bu nedenle birçok alanda kullanılmaktadır. Karın, kol bölgesi, bacak, diz, yan simitler, sırt ve basen de yağlanma gibi bölgelere aktif olarak mezoterapi uygulanmaktadır. Mezoterapi yaptırmaya karar verdiğiniz zaman seanslara aktif bir şekilde gitmeniz gerekir. 10-15 seans sonrasında vücut da 10-20 cm arasında incelmeler görülür. Mezoterapi hamile olan anne adayları, kalp hastaları, şeker ve böbrek hastalarında yapılmasına asla izin verilmez. Yaptırmadan önce mutlaka bir rahatsızlığınız varsa bu durumu doktora bildirmelisiniz.

Mezoterapinin etkisini hızlı bir şekilde göstermesi için mutlaka diyet ve sporla birlikte desteklenmesi gerekir. Bu sebeple mezoterapinin etkidi 2 katına çıkacaktır ve kişi gözle görülür bir şekilde zayıflamış olacaktır. İşlem yapıldıktan sonra 8 saat boyunca hareket halinde olmak gerekir. Kişi dikey pozisyon da olursa mezoterapi etkisini de hızlı bir şekilde göstermiş olacaktır.